Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati sa 50% cijene standardno uređenog izložbenog prostora kolektivan nastup članova HOK-a na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023. , najvećem obrtničkom sajmu u Republici Sloveniji i široj regiji, koji će se održati od 13 . . . – 17. rujna 2023. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.
Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1.000 izlagača iz 34 države Svijeta , s velikom posjetom sajmu ( 80.000 posjetitelja iz preko 40 država Svijeta ) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima. . . provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.
Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam ...
U prilogu Vam dajemo pregled osnovnih pokazatelja sajma te informacije i uvijete nastup u 2023. godini i molimo da iste proslijedite potencijalno zainteresiranim obrtnicima i poduzetnicima.
Napominjemo da su u prilogu dvije prijavnice za sajam- jedna za članove HOK-a koji imaju pravo sufinanciranog nastupa na sajmu u organizaciji HOK-a, druga za tvrtke koje nisu članovi HOK-a i koje, budu li prijavljivale nastup, imaju punu, ne sufinanciranu cijenu nastupa u organizaciji HOK-a.
Uz prijavnice tu je i privola za davanje i korištenje osobnih podataka izlagača samo u svrhu priprema, prijava nastupa i promidžbe izlagača HOK-a na sajmu u Celju 2023. godine.
Prijava izlaganja za 55 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2023_članovi HOK-a
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) u sklopu projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – Faza 2 “ ( BOND 2 ) poziva potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za besplatnu uslugu mentorstva odnosno uključivanje u mrežu mentora . Ovo je prva mreža ovakve vrste koja povezuje stručnjake raznih profila na razini cijele Republike Hrvatske, a koji će biti na raspolaganju kao mentori poduzetnicima u pokretanju i razvoju poslovanja.
Tko se može prijaviti?
Korisnici koji će sudjelovati u procesu testiranja mentorskih usluga mogu biti pravne osobe definirane kao mikro i mali poduzetnici sa sjedištem na području Republike Hrvatske ili fizičke osobe s namjerom osnivanja mikro ili malog poduzeća sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.
Područje mentoriranja i vrste mentorskih usluga
Mentorska mreža sastoji se od mentora savjetnika i mentora za razvoj poslovanja, okupljenih oko jednog područja poslovne stručnosti ili sektora gospodarske djelatnosti .
Mentori će usluge mentoriranja poduzetnika pružati kroz mrežu poduzetničkih potpornih institucija (PPI) , koje su članice Mreže BOND. Riječ je o razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima ili akceleratorima, poslovnim inkubatorima, tehnološkim parkovima, centrima kompetencija.
Kako se poduzetnici mogu prijaviti?
Pozivamo potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za uslugu mentorstva putem prijavnog obrasca (u privitku) poduzetničkoj potpornoj instituciji (PPI-ju) na području svoje županije koja sudjeluje u mentorskom procesu kao dio mentorskog tima. Ova je usluga za poduzetnike BESPLATNA .
Testiranje procesa mentoriranja
Mentoriranje je termin savjetovanja koje mentor pruža korisniku u trajanju od 60 minuta.
Korisnici će prije početka mentoriranja dobiti preporuku poduzetničke potporne institucije (PPI) o predloženim mentorima temeljem podnesene prijave. Na temelju evaluacije potreba za mentoriranje, PPI odabire do 3 mentora koji najbolje odgovaraju potrebama poduzetnika, povezuje korisnika i mentora elektroničkim putem te razmjenjuje kontakt podatke, šalje mentorski obrazac i navodi pravila u procesu testiranja mentoriranja. Korisnik i mentor samostalno dogovaraju termin sastanka u vrijeme i na mjestu na kojem im odgovara. Mjesto održavanja mentoriranja može biti uživo ili online.
Tijekom procesa testiranja mentorske mreže, poduzetnik može provesti najviše 30 sati mentoriranja s 1 ili više mentora.
Uspostavom mreže mentora stvorena je jedinstvena nacionalna mreža u Hrvatskoj kao jedna od usluga za poduzetnike u okviru projekta BOND 2. Time je svim postojećim budućim poduzetnicima osiguran ravnomjeran pristup poslovnim znanjima, vještinama i informacijama ključnim za rast i razvoj poslovanja.
15. OSI – INFORMACIJE:
Jedan dan boravka podmiruje OK Zadraške županije (samo za aktivne obrtnike).
Nakon navedenog datuma, agencija neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj, ako isti nije rezerviran.
Kontakt osoba za info i prijave : Klaudia Miljanić tel: 319-273; e-mail: klaudia. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Subota, 20.05.2023. Predstavnici Obrtničke komore Zadarske županije predvođeni predsjednicom Vesnom Parić posjetili su danas grad Obrovac, poplavljeno područje kako bi dobili izravan uvid u situaciju na terenu. Predsjednica Vesna Parić razgovarala je pojedinačno sa svakim obrtnikom čiji poslovni prostor se nalazi na području središta Grada te su stradali uslijed vodenog vala i poplave. Jezivi prizori ove elementarne katastrofe potaknuli su da se ukaže na mogućnosti koje može pružiti Obrtnička komora kako u financijskom smislu a također i kroz pomoć svojih članova - obrtnika bilo u materijalom pomoći i bilo u pružanju zanatskih usluga. Prema izjavama oštećenih obrtnika pomoć svojih kolega kroz materijal i zanatske usluge bila bi daleko dobrodošla od same financijske pomoći. Naime, prema riječima obrtnika, na ovom području najveći je problem nedostatak radne snage koji je sada neophodan za što brže saniranje nastale štete. Obrtnička komora Zadarske županije u narednom periodu poduzet će mjere pomoći sukladno svojim financijskim mogućnostima te pozivom prema svojim članovima za humanitarnom odazivu.
" Hotel IADERA u Petrčanima i ove godine domaćin WINE EnoGASTRO VIP Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca !
17. ožujka 2023. od 13 do 21 sata Falkensteiner & Spa IADERA - FORTIS, Zadar - Petrčane
Tradicija koja traje sedmu godinu uz do sada U Splitu će biti naš 30-ti VIP Event!
I u 2023. godini bit će to sadržajno iznimno bogat i još posebniji WINE EnoGASTRO VIP Event.
Edukativni je to događaj koji je usmjeren na restoratere, hotelijere, ugostitelje te općenito na HoReCa sektor, naš turizam i gospodarstvenike usko vezane uz turizam i ugostiteljstvo.
Pozvani su svi pripadnici spomenutih industrija koji žele ulagati u svoj poslovni razvoj, učiti od vrhunskih međunarodnih stručnjaka, te se poslovno povezati s mnogim kolegama.
Nakon iznimno dobro posjećenog i vrlo kvalitetnog edukativnog eventa u 2022. godini, i ove se godine Wine EnoGASTRO VIP Event održava u vrhunskom ambijentu dvorane FORTIS u Petrčanima.
U 2022. godini WINE EnoGASTRO VIP Eventi - konferencije bile su iznimno dobro posjećene, pa je na pet događaja u Rijeci, Novigradu, Zadru, Splitu i Zagrebu okupljeno više od 1800 gostiju iz ugostiteljsko-turističke struke, sudjelovalo je čak 25 govornika i edukatora s 21 različitom temom, a svoje kuharsko umijeće i specijalitete prezentiralo je ukupno više od 30 Chefova - kuharskih majstora. Gosti su se mogli educirati kroz degustaciju 50 različitih lokalnih specijaliteta koji su bili sljubljeni s vrhunskim vinima vinara koji su bili partneri eventa.
Ograničen je broj izlagača i daje veliki naglasak hrvatskim lokalnim proizvođačima i promociji lokalne enogastronomije, kao i na edukaciji svih aktera našeg turizma.
Posebnost događaja je i ta da je organizator iu 2023. godini u suradnji s brojnim partnerima i izlagačima svojim uzvanicima omogućio potpuno besplatno sudjelovanje:
- besplatan ulaz za uzvanike,
- besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova),
- besplatne degustacije, predavanja, radionice i edukacije,
- besplatne enogastronomske edukacije i prezentacije.
Gosti će moći uživati u enogastronomskim radionicama i prezentacijama koje će voditi vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, ugostitelji, barmeni, chefovi i baristi; dok će između predavanja i radionica svi gosti imati priliku degustirati proizvode ili poslušati prezentacije brojnih vrlo kvalitetnih izlagača te se s njima poslovno povezati i dogovoriti suradnju.
Svoju potporu ovom za turizam važnom projektu i ove godine dali su Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, Grad Zadar, Hrvatska turistička zajednica, Obrtnička komora Zadarske županije a pokrovitelji projekta su Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede.
Sve informacije o programu, govornicima, izlagačima su na web adresi organizatora www.dantes.biz
Prijave za sve pripadnike HoReCa industrije za besplatno sudjelovanje na konferenciji primaju se isključivo na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. „
Pozivamo vas na webinar „Inozemni radnici rješenje za nedostatak zaposlenika – kako vam agencije mogu pomoći u posredovanju i njihovom zapošljavanju“ koji će se održati 2. svibnja 2023. godine, s početkom u 10:00 sati, putem Teams platforme.
Radnik je važan čimbenik u svakom poslovnom okruženju, posebno u ugostiteljstvu, no kako zadržati radnu snagu i privući kvalitetan kadar u Hrvatskoj, a ove godine je goruće pitanje.
Zbog nedostatka domaće radne snage, poslodavci se posljednjih nekoliko godina okreću drugim tržištima, a broj stranih radnika se iz godine u godinu povećava. Ako se poslodavac odluči za uvoz radne snage, važno je da se upozna s propisanim postupcima i vremenom potrebnim za dobivanje dokumentacije.
Iz tog razloga odlučili smo organizirati webinar na kojem će profesionalni predstavnici agencija za zapošljavanje podijeliti svoja iskustva o svim pozitivnim i negativnim stranama zapošljavanja stranaca.
Webinaru se možete priključiti putem poveznice , a dovoljno je kliknuti na istu i zatražiti priključenje nakon kojeg ste sudionik sastanka.
Koncept webinara
Predviđeno trajanje webinara je oko sat i pol vremena, uključujući uvodni dio u obliku rasprave panela tijekom kojeg ćemo raspraviti sljedeće:
- Osnovni pregled trenutne zakonske regulative s naglaskom na specifičnosti pojedinih županija/regija utemeljenih na iskustvu.
- Kako uopće funkcionira traženje radnika preko agencije? Koji su koraci u samoj sekciji? Tko je odgovoran za koji dio procesa? Koje su obaveze jedne i druge strane?
- Kako prepoznati „lažnu“ agenciju?
- Odgovornost obrtnika, s jedne strane, i agencije, s druge strane, u procesu traženja radnika.
- Trebam stranog radnika, koji je proces zapošljavanja?
Sugovornici:
- Nataša Kačar, Posao u turizmu; https://www.posaouturizmu.hr/
- Ivana Pavičić, Top Job; https://topjob.hr
- Danijela Skorić, Actum Zadar; https://www.actum.hr/
- Tomislav Adamić; https://ryan-international.hr/
Moderator: Krešimir Tomić, Hrvatska obrtnička komora
Najvažniji dio ovog webinara jesu pitanja i odgovori, odnosno mogućnost informiranja obrtnika o svim detaljima procesa zapošljavanja stranih radnika.
U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. (Krešimir Tomić).
MINISTARSTVO TURIZMA I SPORTA
objavljuje JAVNI POZIV za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnosti turističkog gospodarstva
U organizaciji Hrvatske obrtničke komore održane su prve konstituirajuće sjednice radnih tijela HOK-e, u kojima (prema kriteriju zastupljenosti) ima i predstavnika Obrtničke komore Zadarske županije.
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) SEKCIJE DIMNJAČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08.02.2023.
nema predstavnika
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA (video) CEHA FRIZERA I KOZMETIČARA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
06.02.2023.
predstavnik: Gordana Katulić Jakić - član Ceha frizera i kozmetičara
ODRŽANA 1. KONSTITUIRAJUĆA SJEDNICA ( video ) CEHA GRADITELJSTVA HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE
08. veljače 2023.
predstavnik: Dinko Adžić - član Ceha graditeljstva HOK-e