Fax:

023/311-383

Email:

Adresa:

23000 Zadar, Široka ulica 1/lll

Croatia osiguranje novi je partner Hrvatske obrtničke komore u okviru projekta HOK Obrtnik plus

U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Croatia osiguranje svim članovima HOK-a nudi popust od 30% na paket mPoduzetnik. Paket osigurateljnih pokrića posebno je dizajniran za potrebe obrtnika, kako određeni nepredviđeni događaji ili opasnosti poput požara i poplava ne bi doveli u pitanje njihovog poslovanja.

 Osnovna pokrića uključuju:

  1. osiguranje imovine
  2. osiguranje od odgovornosti i nezgode

 Uz mPoduzetnik moguće je ugovoriti i dodatne vrste osiguranja:

  1. Obavezno auto osiguranje
  2. Auto kasko osiguranje
  3. Dopunsko zdravstveno osiguranje
  4. Dodatno zdravstveno osiguranje
  5. Hrvatska dobrovoljno mirovinsko osiguranje

Više informacija o pojedinim opcijama osnovnih pokrića i dodatnih vrsta osiguranja pročitajte  OVDJE .

KONTAKT:

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel: 01 633 2087

Obavijest ugostiteljima- korištenje javne površine Grada Zadra

Dana 18. srpnja 2022. godine, gradonačelnik Grada Zadra gospodin Branko Dukić zajedno je s resornim pročelnicima održao sastanak s predstavnicima Obrtničke komore Zadarske županije i Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Zadar, a vezano za korištenje javnih površina na području grada Zadra temeljem važećih ugovora. .

Naglasio je kako je uvidom gradskih službi na terenu primijećeno korištenje javnih površina koje nisu sukladno ugovorima određenih subjekata, odnosno da se koriste veće površine od onih definiranih ugovorom što uzrokuje mnoge probleme gradskim službama, stanovništvu i gostima grada Zadra.

Ovim putem skrećemo pozornost kako smo dobili informaciju da će se u posljednje vrijeme koristiti dopuštena zakonska sredstva za sankcioniranje onih korisnika javnih površina grada Zadra koji se ne pridržavaju važećih odredbi ugovora o korištenju javnih površina.

Sankcije za učešće kršenja odredbe važećeg ugovora bit će prestanak ugovora o korištenju javnih površina.

 

HOK Obrtnik plus: Privremeno se ukida popust na gorivo putem Crodux loyalty kartica

 

Zbog izvanrednih okolnosti privremeno se ukida popust na gorivo koji je članovima Hrvatske obrtničke komore bio osiguran kroz program pogodnosti HOK Obrtnik plus i suradnju s društvom Crodux derivati dva d.o.o

Podsjetimo, Vlada RH je izmjenom Uredbe o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata ograničila najvišu maloprodajnu cijenu goriva (benzin, dizel, “plavi“ dizel) na svim benzinskim postajama, osim onih koje se nalaze na autocestama. Iz Crodux-a navode kako zbog takvih izvanrednih okolnosti trenutno nisu u mogućnosti odobravati popust na maloprodajne cijene goriva. 

Ukidanje popusta stupa na snagu 24. lipnja 2022. godine i odnosi se na sve benzinske postaje.  

Korisnicima Crodux loyalty kartice i dalje je dostupan popust na plin u bocama za kućanstvo i viljuškare (propan-butan).

Pozivamo Vas da pratite web stranicu Hrvatske obrtničke komore. Pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o svim promjenama vezanim uz ovu privremenu mjeru, nadamo se i o što skorijem povratku na korištenje svih pogodnosti HOK Obrtnik plus programa. 
 

Pristupanje Etičkom kodeksu

Pronađite se na stranici  Etičkog kodeksa – Euro . .

Pristupanje Etičkom kodeksu je dobrovoljno i potpuno besplatno. Namijenjen je svim poslovnim subjektima u nefinancijskom i financijskom sektoru koji posluju  u izravnom odnosu s potrošačima .

Cilj Etičkog kodeksa je omogućiti pouzdanu i transparentnu zamjenu hrvatske kune eura.

Poslovni subjekt pristupanjem stupnja pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznaka za provođenje promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.

Poslovni subjekti će dobiti potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske gospodarske komore te njihovih županijskih i područnih komora.

Inicijativa Etički kodeks provodi se pod sloganom SVAKI CENTAR SE BROJI, SVAKA KUNA SE RAČUNA. Cilj joj je upravo taj: da potrošači budu sigurni da se svaka njihova kuna zaista računa i svaki cent broji te da postoje poslovni subjekti kojima se u procesu prelaska na euro mogu vjerovati.

Poslovni subjekti mogu on-line pristupiti Etičkom kodeksu putem NIAS-a, i to u razdoblju od 16. kolovoza 2022. do 31. prosinca 2023.

Svi potrošači mogu pridonijeti transparentnoj zamjeni hrvatske kune eurom unošenjem Pohvale/Pritužbe za one poslovne subjekte koji su pristupili Etičkom kodeksu, u razdoblju od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023.

 

 

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata iz programa Konkurentnost turističkog gospodarstva u 2022. godini

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata iz programa Konkurentnost turističkog gospodarstva u 2022. godini. Ukupna planirana vrijednost javnog poziva je 13.000.000,00 kuna.
Otvoren do 20. lipnja 2022.
Program se sastoji od dvije Mjere:

Mjera A – povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata: A1-Hotela, A2-Kampova, A3-OPG,

Mjera B – pomoć ugostiteljskom sektoru na području Sisačko-moslavačke županije.

Cilj programa je povećanje konkurentnosti i održivosti turističkog gospodarstva, Program treba doprinijeti i ostvarenju sljedećih strateških ciljeva turističkog razvoja:

  • povećanju standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata za smještaj,
  • razvoju turizma na turističkim nerazvijenim područjima,
  • razvoju dodatnih sadržaja u destinacijama i produkciji,
  • zelenoj i digitalnoj tranziciji poduzetnika u sektoru turizma,
  • razvoju novih inovativnih turističkih proizvoda i usluga,
  • oporavku turističkog sektora na području Sisačko-moslavačke županije.

Prihvatljivi prijavilji - subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti, OPG – obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja pružaju ili će pružati gostiteljske i/ili turističke usluge na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu.

Prihvatljivi troškovi:

  • priprema zemljišta, trošak gradnje, obnove, rekonstrukcije, uređenje pripadajuće parcele,
  • trošak održavanja i/ili preuređenja, modernizacije objekta, infrastrukture i parcele,
  • nabava, montaža i stavljanje u funkciju opreme, strojeva, uređaja, alata,
  • troškovi vezani za mjere energetske učinkovitosti,
  • troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja koja su izravno vezana za određenu aktivnost projekta.
  • Intenzitet potpore i način isplate
  • Intenzitet potpore je udio sredstava s kojima Ministarstvo sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti najviše 60% ukupno opravdanih/prihvatljivih troškova Projekta, s izuzetnim potpore za Mjeru B kod kojeg intenzitet potpore može biti do 100 % prihvatljivih troškova.

Ministarstvo sredstava za odobrene potpore isplaćuje na žiro račun korisnika u dva dijela:

  • 70 % iznosa odobrene potpore po zaključenju Ugovora
  • ostatak iznosa po dostavljenom i prihvaćenom privremenom izvješću s računima o utrošku sredstava za avansno isplaćeni dio te dokazima o plaćanju (bankovni izvadak po računu), poštujući ugovorene rokove

Bespovratne potpore temeljem ovog Programa smatraju se potporom male vrijednosti.

Za tehničku podršku u ispunjavanju obrasca prijave KTG 2022 pošaljite upit na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 
Odgovori na upite biti će poslani u najkraćem mogućem roku prema redoslijedu primanja izravno na adrese onih koji su pitanja postavili. Posljednji dan za slanje upita je 20. lipnja 2022. godine do 13 sati.

Način podnošenja prijave: prijave su obvezne podnose online svim potrebnim skeniranjem ili učitanim prilozima, putem Prijavnog obrasca KTG/2022 koji je dostupan na mrežnim stranicama Ministarstva turizma i sporta u rubrikama Javni pozivi:  https://mint.gov.hr/javni- pozivi-11414/11414

(Isključivo se prijavite s područja Sisačko-moslavačke županije koji nisu u mogućnosti prijaviti se online, mogu poslati poštom.)

Prijavitelj po predmetnom Javnom pozivu može podnijeti jednu prijavu.

Više informacija o ovom natječaju saznajte na službenim stranicama  Ministarstva turizma i sporta.

Najava: Etički kodeks za uvođenje eura od 16. kolovoza 2022.

Svi poslovni subjekti koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima pozvani su pristupiti Etičkom kodeksu, jer činom pristupanja svojim potrošačima jamče da neće neopravdano povećavati maloprodajne cijene te da će korektno preračunavati i iskazivati cijene i druge novčane iskaze vrijednosti. Od ključne je važnosti da svaki poslovni subjekt koji mu pristupi zaista posluje u duhu Etičkog kodeksa te na taj način kontinuirano doprinosi transparentnosti i zaštiti potrošača u procesu uvođenja eura.

Poslovni subjekti moći će online pristupiti aplikaciji Etičkog kodeksa putem NIAS-a, i to prije početka razdoblja obveznog dvojnog iskazivanja cijena, odnosno od 16. kolovoza 2022. pa sve do 31. prosinca 2023. Popis poslovnih subjekata koji pristupe Etičkom kodeksu bit će javno dostupan na službenoj internetskoj stranici uvođenja eura: www.euro.hr.

Poslovni subjekt pristupanjem stječe pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake (logotipa i slogana) Etičkog kodeksa na svoja prodajna mjesta i mjesta pružanja usluga. To uključuje i postavljanje oznake pri provođenju promotivnih i marketinških aktivnosti kao što su tiskanje letaka i kataloga, objave na internetskim stranicama i društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama te u drugim medijima.

Potpisnici Etičkog kodeksa dobit će potreban broj vizualnih identifikacijskih oznaka za sve svoje poslovnice, a podjela istih obavljat će se putem Hrvatske obrtničke komore i Hrvatske gospodarske komore te njihovih područnih i županijskih komora. 

Detaljnije informacije nalaze u Newsletteru o pristupanju Etičkom kodeksu koji se nalazi na dnu ove stranice. 

Newsletter o pristupanju Etičkom kodeksu.pdf

HOK Obrtnik plus: Osigurajte dvije godine nepromijenjenih cijena struje

Hrvatska obrtnička komora nastavlja suradnju s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus kojim osigurava pogodnosti svojim članovima.

Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja ponuđena je cijena električne energije znatno veća, ali i dalje najpovoljnija koju je moguće ponuditi u trenutku ugovaranja usluga. Cijene su uvjetovane vrlo nepoželjnim tržišnim kretanjima na razini Europe, ali i svijeta.

Napominjemo, da kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja i očekivani rast cijena do kraja 2022. kao i u 2023. godini. Naime, članice HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za jednu godinu, do isteka ugovora. Za članice HOK-a kojima se ističe ugovor ili koji prvi put ulaze u ugovorni odnos HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca.

Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima izračun popusta članicama HOK-a na raspolaganju je besplatni info telefon HEP ​​​​Opskrbe 0800 5255. Upit možete poslati na e-  mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   s imenom i prezimenom, pod nazivom obrt i OIB-om . Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i saznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora. 

Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.; 14.-18.9.2022.

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene, standardno uređenog izložbenog prostora, kolektivan nastup članova HOK-a na  54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 14. do 18. rujna 2022. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajmska izložba s preko 1500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 120 000 posjetitelja iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga obrtnika i poduzetnika koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjerava kvalitetu svojih proizvoda i usluga, kao cilj izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodno predstavljanje, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široku potrošnju, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd. 

U nastavku osnovne informacije o sajmu, au privitku i prijavi za nastup na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.:

Naziv sajma/adresa:  54. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2022., Celjski sejem dd, Dečkova cesta 1, 3000 Celje,  www.ce-sejem.si

Termin održavanja:  14.-18. 09. 2022.

Radno vrijeme sajma:  09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač priprema svoje prezentacije na sajmu, a užni prostor uređen u skladu s njegovim izložbom i dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb -Celje -Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50%, iznosi 90,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 112 ,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 180,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 225,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora .

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijenama 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 14. 8. 2022. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat; telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Prilozi:

  • Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
  • Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.

 Prijava izlaganja za 54 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2022_članovi HOK-a.doc

Prijava izlaganja za 54 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2022_tvrtke koje nisu članovi HOK-a.doc

Privola za obradu osobnih podataka _ prijava 54 Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celju 2022.doc

Obrtnička komora

Zadarske županije

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

PORTAL OBRTNOG REGISTRA

Image

DIZAJN I ODRŽAVANJE: Point Web Factory

     Službene mrežne stranice Obrtničke komore Zadarske županije